A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Охтирська загальноосвітня школа
І-ІI ступенів №6

АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ВИПАДОК ПЕРЕХОДУ НА ДИСТАНЦІЙНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ ЗАКЛАДУ/КЛАСУ

Дата: 11.01.2022 10:24
Кількість переглядів: 96

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням педагогічної ради

Охтирської  ЗОШ І-ІІ ступенів №6

протокол від 04.01.2022 №10

 

Алгоритм дій

для учасників освітнього процесу  на випадок переходу на дистанційну форму навчання закладу/класу

 

Адміністрація школи:

  • Вивчає нормативно-правову базу з організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання .
  • Проводить моніторинг забезпеченості та наявності умов для дистанційного навчання у вчителів та  учнів закладу .
  • Вивчає стан забезпечення та в разі необхідності надає в користування педагогам комп’ютерну техніку закладу.
  • Проводить моніторинг дистанційних платформ і цифрових сервісів та затверджує ті, які найбільше підходитимуть учням і педагогам для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання з урахуванням особливостей освітнього процесу закладу освіти.
  • Організовує навчання та консультування  педагогічного коллективу
  • Проводить заходи  щодо внесення змін у календарно-тематичне планування вчителів з метою інтенсифікації  навчального матеріалу із затвердженням цих змін.
  • За потреби затверджує оновлені розклади уроків, корекційно-розвиткових занять  тощо.
  • Забезпечує функціонування і оновлення сайту закладу освіти у закладці «Дистанційне навчання», у якому розміщуються посилання для опрацювання та виконання учнями.
  • Розробляє та доводить до відома працівників порядок обліку робочого часу та ведення необхідної документації.
  • Затверджує режим роботи педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.
  • Сприяє поширенню досвіду роботи педагогів на сайті закладу освіти та інших освітніх інформаційних ресурсах.
  • Проводить онлайн-наради, семінари, вебінари, консультації, відеоконференції з педагогічними працівниками.
  • Розробляє заходи щодо забезпечення різних форм зв’язку з батьками, організовує роботу консультаційних онлайн пунктів. 

 

                                                                         Педагогічні працівники

  • Вивчають стан забезпеченості і можливостей учнів щодо дистанційного навчання;
  • Уносять зміни до календарно-тематичного планування та інтенсифікації навчального матеріалу.
  • Здійснюють самоосвітню роботу з вивчення технологій дистанційного навчання
  • Виконують освітню програму для досягнення учнями передбачених результатів навчання, тобто надають інформацію щодо обсягу та змісту навчального матеріалу, завдань на його закріплення, перевіряють й оцінюють їх та надають відгуки на виконані завдання, використовуючи електронну освітню платформу Мicrosoft Teams, комунікаційні онлайн сервіси та інструменти; співпрацюють з усіма учасниками освітнього процесу.
  • Відповідно до опублікованого на сайті закладу розкладу, знаходяться в онлайн режимі.
  • Складають індивідуальні плани роботи, ведуть шкільну документацію;
  • По завершенню карантинних обмежень проводять моніторинг засвоєння навчального матеріалу, організовують за потреби коригувальне навчання.

                                                                             Здобувачі освіти

  • Здійснюють регулярну та змістовну взаємодію з педагогічними працівниками в синхронному або асинхронному режимі відповідно до розкладу занять з метою виконання освітньої програми для досягнення передбачених навчальними програмами результатів навчання; опрацьовують зміст навчального матеріалу, завдання на його закріплення, виконують творчу, навчально – дослідницьку роботу, беруть участь у підсумкових роботах, тестуваннях тощо, використовуючи електронну освітню платформу Мicrosoft Teams, доступні комунікаційні онлайн сервіси та інструменти
  • Систематично опрацьовують відгуки на виконані завдання, рекомендації, надані вчителями,
  • Дотримуються принципів академічної доброчесності.
  • Для учнів, які не мають можливості здійснювати освітню діяльність з використанням синхронного чи асинхронного режимів з поважних причин ( стан здоров’я, відсутність доступу ( обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо, заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних таким учням (телефонний, поштовий зв’язок тощо)

Батьки 

( відповідно до п.13 розділу 1 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 08.09.2020. №1115) 

  • Сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів, дбають про психічне і фізичне здоров’я дітей, формують у них навички здорового способу життя
  • Сприяють дотриманню дітьми академічної доброчесності в освітньому процесі.
  • Якщо батьки під час організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання не виконують сої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це  службу у справах дітей.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора