АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ВИПАДОК ПЕРЕХОДУ НА ДИСТАНЦІЙНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ ЗАКЛАДУ/КЛАСУ
Дата: 11.01.2022 10:24
Кількість переглядів: 96
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради
Охтирської ЗОШ І-ІІ ступенів №6
протокол від 04.01.2022 №10
Алгоритм дій
для учасників освітнього процесу на випадок переходу на дистанційну форму навчання закладу/класу
Адміністрація школи:
- Вивчає нормативно-правову базу з організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання .
- Проводить моніторинг забезпеченості та наявності умов для дистанційного навчання у вчителів та учнів закладу .
- Вивчає стан забезпечення та в разі необхідності надає в користування педагогам комп’ютерну техніку закладу.
- Проводить моніторинг дистанційних платформ і цифрових сервісів та затверджує ті, які найбільше підходитимуть учням і педагогам для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання з урахуванням особливостей освітнього процесу закладу освіти.
- Організовує навчання та консультування педагогічного коллективу
- Проводить заходи щодо внесення змін у календарно-тематичне планування вчителів з метою інтенсифікації навчального матеріалу із затвердженням цих змін.
- За потреби затверджує оновлені розклади уроків, корекційно-розвиткових занять тощо.
- Забезпечує функціонування і оновлення сайту закладу освіти у закладці «Дистанційне навчання», у якому розміщуються посилання для опрацювання та виконання учнями.
- Розробляє та доводить до відома працівників порядок обліку робочого часу та ведення необхідної документації.
- Затверджує режим роботи педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.
- Сприяє поширенню досвіду роботи педагогів на сайті закладу освіти та інших освітніх інформаційних ресурсах.
- Проводить онлайн-наради, семінари, вебінари, консультації, відеоконференції з педагогічними працівниками.
- Розробляє заходи щодо забезпечення різних форм зв’язку з батьками, організовує роботу консультаційних онлайн пунктів.
Педагогічні працівники
- Вивчають стан забезпеченості і можливостей учнів щодо дистанційного навчання;
- Уносять зміни до календарно-тематичного планування та інтенсифікації навчального матеріалу.
- Здійснюють самоосвітню роботу з вивчення технологій дистанційного навчання
- Виконують освітню програму для досягнення учнями передбачених результатів навчання, тобто надають інформацію щодо обсягу та змісту навчального матеріалу, завдань на його закріплення, перевіряють й оцінюють їх та надають відгуки на виконані завдання, використовуючи електронну освітню платформу Мicrosoft Teams, комунікаційні онлайн сервіси та інструменти; співпрацюють з усіма учасниками освітнього процесу.
- Відповідно до опублікованого на сайті закладу розкладу, знаходяться в онлайн режимі.
- Складають індивідуальні плани роботи, ведуть шкільну документацію;
- По завершенню карантинних обмежень проводять моніторинг засвоєння навчального матеріалу, організовують за потреби коригувальне навчання.
Здобувачі освіти
- Здійснюють регулярну та змістовну взаємодію з педагогічними працівниками в синхронному або асинхронному режимі відповідно до розкладу занять з метою виконання освітньої програми для досягнення передбачених навчальними програмами результатів навчання; опрацьовують зміст навчального матеріалу, завдання на його закріплення, виконують творчу, навчально – дослідницьку роботу, беруть участь у підсумкових роботах, тестуваннях тощо, використовуючи електронну освітню платформу Мicrosoft Teams, доступні комунікаційні онлайн сервіси та інструменти
- Систематично опрацьовують відгуки на виконані завдання, рекомендації, надані вчителями,
- Дотримуються принципів академічної доброчесності.
- Для учнів, які не мають можливості здійснювати освітню діяльність з використанням синхронного чи асинхронного режимів з поважних причин ( стан здоров’я, відсутність доступу ( обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо, заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних таким учням (телефонний, поштовий зв’язок тощо)
Батьки
( відповідно до п.13 розділу 1 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 08.09.2020. №1115)
- Сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів, дбають про психічне і фізичне здоров’я дітей, формують у них навички здорового способу життя
- Сприяють дотриманню дітьми академічної доброчесності в освітньому процесі.
- Якщо батьки під час організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання не виконують сої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це службу у справах дітей.