A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Охтирська загальноосвітня школа
І-ІI ступенів №6

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб причетних до булінгу (цькування)

  1. Особи, причетні до доведених випадків булінгу (цькування), несуть відповідальність згідно з порядком, визначеним чинним законодавством та дисциплінарну відповідальність – у разі порушення посадової інструкції.
  2. Після доведеного випадку булінгу (цькування) з метою створення сприятливого для навчання та роботи освітнього середовища застосовуються заходи виховного впливу для відновлення та нормалізації стосунків між учасниками освітнього процесу.
  3. Заходи виховного впливу застосовуються у разі наявності факту булінгу (цькування) в закладі освіти по відношенню до кривдника, потерпілого та свідків.
  4. Заходи виховного впливу мають забезпечити дотримання прав та інтересів сторін булінгу (цькування), необхідне виховання та освіту, соціальну та психолого- педагогічну допомогу.
  5. Заходи виховного впливу реалізуються педагогічними працівниками закладу освіти із залученням необхідних фахівців із надання правової, психологічної, соціальної та іншої допомоги, зокрема територіальних органів (підрозділів) служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді тощо.
  6. Необхідні заходи виховного впливу визначає та планує комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
  7. Керівник закладу освіти забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).
  8. Практичний психолог та соціальний педагог у межах своїх посадових обов’язків:

- діагностують стан психологічного клімату в колективі, у якому відбувся булінг (цькування);

- за   результатами   діагностики   розробляють   план   корекційної              роботи             з кривдником та свідками із залученням батьків або законних представників;

- розробляють   та    реалізують   програму   індивідуальної                               реабілітації         для потерпілого;

- розробляють профілактичні заходи для групи (класу), у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування), для батьків або законних представників;

- здійснюють супровід педагогічних, науково-педагогічних працівників, які - забезпечують освітній процес для групи (класу), у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування);

- забезпечують надання психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).

  1. Педагогічні працівники, які забезпечують освітній процес для групи (класу), у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування):

- виконують рекомендації комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти щодо доцільних методів навчання та організації роботи з неповнолітніми або малолітніми сторонами булінгу (цькування) та їхніми батьками або законними представниками;

- забезпечують інтеграцію антибулінгового компоненту в освітній процес, який визначається правилами поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти, статутом закладу освіти, законодавством;

- виробляють спільно з здобувачами освіти правила взаємодії групи (класу) під час освітнього процесу.

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора