Підбиття підсумків Тижня історії та правознавства
Проведення Тижня історії та правознавства – це не тільки розваги для здобувачів освіти, а одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між учителем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного. Одним із завдань сучасної шкільної історичної освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроках історії та правознавства просто неможливо, тому доречно проводити в школі предметні тижні, які являють собою комплекс різноманітних форм позакласної роботи.
Саме тому з 20 по 24 листопада в школі було проведено Тиждень історії та правознавства.
Плануючи заходи Тижня історії та правознавства були чітко сформульовані основні завдання:
- активізація пізнавального інтересу здобувачів освіти до історії та правознавства;
- розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предметів;
- реалізація на практиці основних принципів особистісно-орієнтованого підходу до навчання;
- створення сприятливих умов для виявлення знань та вмінь здобувачів освіти у нестандартних ігрових ситуаціях;
- розвиток логічного та аналітичного мислення;
- вміння висловлювати та відстоювати власну думку.
Гасло Тижня: «Сьогодні – знавці історії, а завтра – її творці». Тиждень історії та правознавства розпочався з проведення у 8 класі ділової гри-вікторини «Колесо історії». Дев’ятикласники взяли участь в інформаційному дайджесті «Знай історію, плекай майбутнє», а також в інтелект-мандрівці «Правовий Олімп». Учні 7 класу були активними учасниками інтерактивної гри «Найкращий історик». Шестикласники здійснили віртуальну подорож «Загадкові місця України». П’ятикласники були активними учасниками аукціону знань «Мій край – жива легенда».
До вшанування пам’яті жертв Голодомору на 90-ті роковини бібліотекар Литвиненко О.В. оформила інформаційний стенд, а вчителі історії та класні керівники 1-9 класів провели інформаційну п’ятихвилинку «Жнива скорботи».
Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, стимулювання творчої активності здобувачів освіти.