A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Охтирська загальноосвітня школа
І-ІI ступенів №6

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

Фото без опису

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

 

 

 

Фото без опису

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

 

 

 

 

 

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб причетних до булінгу (цькування)

  1. Особи, причетні до доведених випадків булінгу (цькування), несуть відповідальність згідно з порядком, визначеним чинним законодавством та дисциплінарну відповідальність – у разі порушення посадової інструкції.
  2. Після доведеного випадку булінгу (цькування) з метою створення сприятливого для навчання та роботи освітнього середовища застосовуються заходи виховного впливу для відновлення та нормалізації стосунків між учасниками освітнього процесу.
  3. Заходи виховного впливу застосовуються у разі наявності факту булінгу (цькування) в закладі освіти по відношенню до кривдника, потерпілого та свідків.
  4. Заходи виховного впливу мають забезпечити дотримання прав та інтересів сторін булінгу (цькування), необхідне виховання та освіту, соціальну та психолого- педагогічну допомогу.
  5. Заходи виховного впливу реалізуються педагогічними працівниками закладу освіти із залученням необхідних фахівців із надання правової, психологічної, соціальної та іншої допомоги, зокрема територіальних органів (підрозділів) служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді тощо.
  6. Необхідні заходи виховного впливу визначає та планує комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
  7. Керівник закладу освіти забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).
  8. Практичний психолог та соціальний педагог у межах своїх посадових обов’язків:

- діагностують стан психологічного клімату в колективі, у якому відбувся булінг (цькування);

- за   результатами   діагностики   розробляють   план   корекційної              роботи             з кривдником та свідками із залученням батьків або законних представників;

- розробляють   та    реалізують   програму   індивідуальної                               реабілітації         для потерпілого;

- розробляють профілактичні заходи для групи (класу), у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування), для батьків або законних представників;

- здійснюють супровід педагогічних, науково-педагогічних працівників, які - забезпечують освітній процес для групи (класу), у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування);

- забезпечують надання психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).

  1. Педагогічні працівники, які забезпечують освітній процес для групи (класу), у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування):

- виконують рекомендації комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти щодо доцільних методів навчання та організації роботи з неповнолітніми або малолітніми сторонами булінгу (цькування) та їхніми батьками або законними представниками;

- забезпечують інтеграцію антибулінгового компоненту в освітній процес, який визначається правилами поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти, статутом закладу освіти, законодавством;

- виробляють спільно з здобувачами освіти правила взаємодії групи (класу) під час освітнього процесу.

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора